o-nas

CO MŮŽETE OČEKÁVAT

Při práci  vycházíme z přesvědčení, že každý člověk ví nejlépe, co potřebuje a co je pro něj dobré. Počítejte proto s tím, že se vás budeme ptát, jaké změny jsou ve vašem životě pro vás žádoucí, a budeme se s vámi domlouvat o cílech spolupráce. Abychom dobře porozuměli, ptáme se někdy zvláštně nebo na věci, které se zdají samozřejmé. Má to svůj smysl, proto s námi prosím mějte v tomto ohledu trpělivost, ale sdělte nám, kdykoli se téma rozhovoru odchýlí od toho, co jste chtěl(a) řešit.

Budeme zvědaví na všechno, co se vás týká, a budeme rádi, když k nám budete otevření, ale nemusíte nám sdělovat, o čem mluvit nechcete. Účelem našeho vyptávání, není hodnotit vaše smýšlení ani vaše činy, ale objevit to cenné a silné ve vás, hledat a nacházet takové okamžiky ve vašem životě, kdy vás problémy neovlivňovaly nebo kdy jste žili život podle svých představ. Takové informace jsou pro nás cenné, abychom vám mohli pomoci vystavět takovou budoucnost, kde podobných chvil bude co nejvíce.




Podávání stížností

Nejste-li z nějakého důvodu spokojeni s prací našich lektorů sdělte to prosím především jim. Pokud situaci s lektorem nebudete moct vyřešit, máte ještě tyto další možnosti:

1) Můžete požádat o účast supervizora. (To se týká především dlouhodobějších programů.)

2) Další možností je požádat, aby na kurzu byla přítomna manažerka vzdělávání nebo ředitelka. (Jedna nebo druhá s vámi bude diskutovat přímo na kurzu důvody vaší nespokojenosti a pokusí se vám pomoci překonat příslušné těžkosti.)

3) Pokud selžou všechny předchozí možnosti, můžete podat vedoucí institutu (ředitelce) oficiální stížnost. Udělejte to písemnou formou, s datem, podpisem a adresou, na kterou si přejete dostat odpověď.  Doručit ji můžete buď poštou na adresu centra, předat sekretářce nebo poslat mailem na kunertova@gaudia.cz. Vedoucí vaši stížnost projedná, vyvodí závěry, a písemně vás bude informovat o svém stanovisku do 30 dnů.

Případné stížnosti na organizaci či administrativní pracovníky prosím posílejte tamtéž.

TOP